دستگاه تصفیه آب سرشیری
نوشته شده توسط : فرهاد

آب تصفیه شده به روشی آسان

دستگاه تصفیه آب جمع و جور و نصب آسان با فیلتر Micro Pure ، که به شما آب تمیز می دهد ، باکتری ها ، مواد آلی مضر و کلر را از بین می برد ، در حالی که تمام مواد معدنی موجود در آب را حفظ می کند. همه مزایا را ببینید.

با فیلتر Micro Pure

  • خالص خرد

کلیه باکتریها ، مواد آلی مضر و کلر را از بین می برد

فیلتر Micro Pure یک سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای است که تمام باکتری ها ، آلودگی ها و بوها را از بین می برد و آب آشامیدنی تمیز ، ایمن و با طعم دلپذیری به شما می دهد. این ماده از یک غشا fiber الیاف توخالی با تکنولوژی بالا تشکیل شده است که دارای بیش از 520 میلیارد میکروپور برای از بین بردن 99.99٪ از کل باکتریها و کربن فعال دانه ای است که کلر ناخوشایند ، بوی نامطبوع و بو را از بین می برد. علاوه بر این ، این فیلتر مواد معدنی مفید موجود در آب آشامیدنی را که برای سلامتی انسان حیاتی هستند ، حفظ می کند.

هشدار Pure Protect به شما نشان می دهد که چه زمانی فیلتر باید تعویض شود

سیگنالینگ پیشرفته PureProtect با یک کد رنگ ساده کاربر را وادار می کند فیلتر را به موقع تغییر دهد: وقتی رنگ غشا خاکستری تیره یا قهوه ای زنگ زده می شود ، زمان تغییر فیلتر فرا رسیده است.

دبی بالا ، حداکثر 2 لیتر در دقیقه

واحد تصفیه آب جمع و جور حداکثر دبی دو لیتر در دقیقه دارد که حداقل تغییرات را در میزان جریان طبیعی آب فیلتر نشده ایجاد می کند. فقط با یک چرخش اهرم انتخاب آب ، شما می توانید بین پرتاب یا پاشش آب فیلتر نشده یا آب فیلتر شده انتخاب کنید.

آداپتورهای فواره Quick Fit برای نصب آسان فواره

این دستگاه تصفیه آب پیشرفته دارای تعدادی آداپتور Quick Fit برای انواع مختلف آبنما است ، بنابراین می توانید آن را به راحتی و به راحتی روی آبنمای خود نصب کنید. واقعاً معقول و ساده.

مکانیزم پیشرفته Quick Twist برای تغییر آسان فیلتر

مکانیزم پیشرفته Quick Twist تغییر فیلتر را سریع ، آسان و ایمن کرده و معنی و سادگی را برای تصفیه آب شما به ارمغان می آورد.

حداکثر بهره وری بدون نیاز به برق

طراحی شده برای کار بدون برق ، در حالی که حداکثر عملکرد و دوام را دارد.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: